E-mail marketing

  1. 1. Tvorba a rozesílání newsletterů

EFEKTIVNÍ ZÍSKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ POMOCÍ SPRÁVNĚ NASTAVENÝCH EMAILŮ.

 

Newslettery se dají řešit efektivně, pokud se dodrží určitá zásada postupů a použije vhodný systém na rozesílání. Optimální newsletter by měla otevřít minimálně ¼ zákazníků, na které je posílán. Tato ¼ by měla dále vytvořit konverzi minimálně 2% a více (optimálně okolo 5%).

Záleží však na oboru, oblasti i kvalitě emailové databáze. Efektivní je poté segmentace emailových kontaktů do skupinek. Newslettery se dají posílat jednorázově, ale také i vícekrát týdně (pokud je segmentujete). Ideální rozesílka je 2x do měsíce.

 

Rádi vám pomůžeme s realizaci newsletterů, vytvoříme je celkově za vás, popřípadě vám jen poradíme s realizací.

 

V rámci řešení newsletterů realizujeme obvykle následující činnosti:

 

  • Navrhneme newsletter (zaměření a způsob realizace)
  • S vaší spoluprací dáme dohromady skupinku produktů, nebo téma
  • Navrhneme názvy produktů, slogany, prodejní texty, slevové akce a další náležitosti
  • Připravíme sledovací UTM parametry, pro pozdější vyhodnocování v rámci GA
  • Přizpůsobíme šablonu newsletteru, doladíme obrázky, vytvoříme vzhled newsletteru
  • Nastavíme vhodný kontakt, z kterého se email odesílá
  • Vytvoříme vzhled (texty, obrázky, tlačítka, odkazy), text v rámci newsletteru
  • Připravíme cílovou stránku (cílové stránky), detaily produktů, volný článek, kategorie
  • Připravíme databázi emailů, na kterou se mají emaily posílat
  • Zašleme test ke schválení, news detailně otestujeme ve všech prohlížečích a emailech
  • Rozešleme a zkontrolujeme funkčnost, po cca 5ti dnech rozešleme znovu pouze na ty, kteří daný newsletter dosud neotevřeli
  • Po několika dnech vyhodnotíme, dáme doporučení pro další akci

 

Termín: dle termínu zaslání newsletteru (na přípravu je potřeba minimálně 1 týden)