1. Tvorba a rozesílání newsletterů
EFEKTIVNÍ ZÍSKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ POMOCÍ SPRÁVNĚ NASTAVENÝCH EMAILŮ.
Newslettery se dají řešit efektivně, pokud se dodrží určitá zásada postupů a použije vhodný systém na rozesílání. Optimální newsletter by měla otevřít minimálně ¼ zákazníků, na které je posílán. Tato ¼ by měla dále vytvořit konverzi minimálně 2% a více (optimálně okolo 5%).
Záleží však na oboru, oblasti i kvalitě emailové databáze. Efektivní je poté segmentace emailových kontaktů do skupinek. Newslettery se dají posílat jednorázově, ale také i vícekrát týdně (pokud je segmentujete). Ideální rozesílka je 2x do měsíce.
Rádi vám pomůžeme s realizaci newsletterů, vytvoříme je celkově za vás, popřípadě vám jen poradíme s realizací.
V rámci řešení newsletterů realizujeme obvykle následující činnosti:
- Navrhneme newsletter (zaměření a způsob realizace)
- S vaší spoluprací dáme dohromady skupinku produktů, nebo téma
- Navrhneme názvy produktů, slogany, prodejní texty, slevové akce a další náležitosti
- Připravíme sledovací UTM parametry, pro pozdější vyhodnocování v rámci GA
- Přizpůsobíme šablonu newsletteru, doladíme obrázky, vytvoříme vzhled newsletteru
- Nastavíme vhodný kontakt, z kterého se email odesílá
- Vytvoříme vzhled (texty, obrázky, tlačítka, odkazy), text v rámci newsletteru
- Připravíme cílovou stránku (cílové stránky), detaily produktů, volný článek, kategorie
- Připravíme databázi emailů, na kterou se mají emaily posílat
- Zašleme test ke schválení, news detailně otestujeme ve všech prohlížečích a emailech
- Rozešleme a zkontrolujeme funkčnost, po cca 5ti dnech rozešleme znovu pouze na ty, kteří daný newsletter dosud neotevřeli
- Po několika dnech vyhodnotíme, dáme doporučení pro další akci
Termín: dle termínu zaslání newsletteru (na přípravu je potřeba minimálně 1 týden)